Fidye Virüsü ticareti :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

zaRarlı kOd

Yeni Üye
Çırak
Katılım
9 Eki 2021
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Herkese merhaba direk konuya giricem androyid fidye virüsü satıyorum siz sadece bana kendi bitcoyin adresinizi ve virüste olmasını itediğiniz ikonu atıyorsunuz en geç 1 gün içinde virüs hazıroluyor sonra siz bana BTC üzerinden parayı bende istediğiniz biryoldan size virüsü göndericem ilgilenen olursa DMye gelsin.
sizin Bitcoyin adresiniz virüsün para aktaracağı adres olacak uygulama ikonu ise sizin seçtiğiniz her hangi bir ikon ola bilir isterseniz virüsün açıklama kısmında ne yazılmasını istiyorsanız onuda göndere bilirsiniz ödemede sadece Btcoyin kabul edilir ...
 

LETRX 

Famous Defacer
.
Katılım
13 Haz 2021
Mesajlar
912
Tepkime puanı
807
Puanları
193
Web sitesi
letrx.com
Sen kendini zeki mi sanıyorsun kardeşim ? Yada burdaki insanları salak mı sanıyorsun ?
Sen dağda gezerken ben tilki sikiyordum. Siktir git önce Türkçeyi düzgün şekilde öğren sonra mining işine gir, Bitcoyin değil Bitcoin olacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...